Nu vet jag var jag blir placerad!!!

Idag fick vi reda på vilken placering vi får när vi kommer ner till Palestina och Israel. Jag skall vara i Betlehem tillsammans med en man från Storbritannien, en kvinna från Kanada och en kvinna från Schweiz. En av våra huvuduppgifter blir att finnas närvarande vid Checkpoint 300, Gilo, vid Betlehem tidigt om morgnarna, när palestinier skall passera till sina arbeten. En annan uppgift blir att besöka en del byar runt om Betlehem, som blivit isolerade på grund av muren. Dessutom får vi hålla kontakt med de kristna församlingarna i Betlehem. Jag ser verkligen fram mot att få åka dit, men det blir säkert tufft på många sätt.

Kommentarer
Postat av: J

Spännande med Betlehem! Kram

2009-12-16 @ 20:21:12
Postat av: Karina med familj

Lycka till med ditt uppdrag och du är rätt person på rätt plats känns det som!kram från Simonsson, Danielsson i Långås

2009-12-20 @ 12:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0